Ordeli, de la ORganizare, DEsign, LIving.
Dar să o iau cu începutul.
Ianuarie 2021, semnat contractul, luat cheile, ”yeeeei, ne mutăm la casă”, ne-am mutat (doamne, câtă muncă e când stai la casă, între noi fie vorba)
Din fericire, nu aveam prea multe de renovat prin casă, dar tot voiam să schimbăm bucătăria, gresia pe hol, recondiționat parchetul, o mâna de var, un duș, o chiuvetă, chestii de astea.
Dacă aveți nevoie, întrebați-mă că știu pe de rost și Valea Cascadelor și Leroy Merlin, de cât le-am vizitat. De Ikea nu mai zic. Ofer consultanță gratuită. Și cu drag.
A, și mai aveam de construit un șemineu (am o recomandare excelentă și aici, dacă aveți nevoie), coșul fiind deja construit, altfel cu siguranță nu ne apucam noi de așa proiect amplu de construcție, pentru că, fie vorba-ntre noi, ne știm limitele.
Nu știam pe nimeni nici pentru parchet, nici pentru șemineu. Și erau cam importante. Musai trebuiau făcute și, ideal, de cineva care să vină printr-o recomandare.
Pe cine să întrebăm? Pe cine să întrebăm?
A, știu!! Întreb pe grupul Dianei, pe numele lui, Diana Mihăilă- Idei Organizare, dacă nu-l știți și vă trebuie.
În loc de research pe net, pui o întrebare acolo, faci schimb de informații, și aia e, ai făcut cea mai bună alegere. De la organizare la mobilat, de la produse de curățenie la obiecte decorative. Bine, eu înainte o întreb pe prietena mea ce ar trebui să luăm, are răspunsuri extraordinare la orice ține de casă și aparate care să-ți ușureze viața, dar poate nu poate nu toată lumea are o prietenă ca a mea. Este singura persoana din lumea asta cu care soțul meu vorbește la telefon 20 de minute, când la el limita maximă este 3 minute, hai poate 4, dacă doar trebuie să asculte :))
Dar ce ați vorbit atât? Am sunat-o să o întreb de aspirator robot și de aspirator, zicea și ea să ne uităm și pe grup la recomandări.
Oricum, fără excepție, toate alegerile de electrocasnice, canapea, mobilier au fost validate și în acest grup (Dacă aveți nevoie, știți, mă întrebați, am făcut alegeri excelente pe baza recomandărilor din acest grup).
Și, desigur, las un mulțumesc cu recunoștință la fiecare recomandare, dar am zis că e loc de mai mult.
Să rămână scris că, așa, cu ajutorul acestui grup, am ales bucătăria, canapeaua, șemineul, șifonierul, patul din camera copiilor, aspiratorul vertical (nu știu cum am trăit fără el până acum) și….hm, sigur mai e ceva.
A, da, uscătorul de rufe.
Într-o seară de miercuri spre joi, când după o săptămână de ploaie, am băgat iar hainele în casă că nu se uscau neam afară (nu avem balcon), am luat hotărârea:
Ne trebuie uscător de rufe, că nu mai suport să văd hainele astea întinse prin toată casa. 2 luni mai târziu, nu pot să zic decât: Doamneeee, ce invenție minunată. Spăl, usuc și pun la loc într-o seară. Nu știu cum am trăit până acum fără uscător.
Ce de revelații am avut, de când ne-am mutat :))
Ce putere să aibă, cu pompă de aer sau nu, ce capacitate, câte programe și cu alte detalii importante nu-mi bat capul prea mult.
Doar pun o întrebare pe grupul Dianei, cum zice soțul meu, care nu o cunoaște pe Diana, desigur. Primesc răspunsuri, recomandări, experiențe, alegem produsul.
La fel, vom vrea espressor, research-ul e gata făcut, cu topuri și mullt mai multe informații decât aș lua eu în calcul.
Și Diana cu grupul de organizare s-a unit cu Diana, pe care eu o umăresc pentru idei de design, pe Blogul ei- Design Therapy. O oază de bine, cu idei faine și inspirație cât cuprinde.
Dacă de la Diana cu grupul de organizare, am luat ideile practice și recomandările pentru electrocasnice de la Diana cu Design Therapy am luat ideile de frumos și cum să pun hăinuțele de bebeluș în rame foto (știți că v-am arătat cum i-am pus lui Tudor la el în cameră), tendințe și culori, alb cu negru în baia mică, soluții simple și cum să prinzi tablouri pe pereți, fără bormașină.
Și ele două s-au unit într-un nou proiect, OrDeLi, care este o publicație trimestrială, distribuită în mediul online despre organizare, design și viață sustenabilă. Se poate și răsfoi online, la cafeaua de dimineață sau vinul de seară:D
Dacă vă trebuie toate astea, cel mai simplu vă abonați la newsletter, vin informațiile pe e-mail.
Sincer, nu știu dacă ele au nevoie ca eu să povestesc lumii despre proiectul lor, având comunități semnificative în jurul lor, dar m-am gândit că orice recunoaștere este binevenită și când nu este așteptată. Este o resursă pe care eu o folosesc în organizarea casei, așa că spun mai departe.
Diana Mihăilă, primul Master Professional Organizer din România, Diana Moldoveanu, blogger și designer de interior și Alina și Claudiu Ciobanu, antreprenori media pe segmentele retail, FMCG, DIY, IT&C și eCommerce își unesc platformele pentru a extinde conversația începută în proiectele personale, social media și comunități către corporații și mediul de afaceri.
Idei de organizare pe plan personal, rezidențial și profesional, soluții de amenajare pentru locuință, spațiu de lucru ori zona creativă, alături de produse și servicii proiectate pentru un trai modern și sustenabil vor face din fiecare număr o excelentă sursă de informare și relaxare.
Și-nchei, spunând că de la fetele astea două, cele 2 Diane, am învățat că organizarea simplifică vieți, nu doar spații.
Așa esteeeee!
Am donat și aruncat fără milă. Este ordine și sertare goale la noi. Dar pereți plini, că ne plac tabourile și fotografiile. Ne-am organizat și am făcut frumos la noi și pentru asta, las scris aici: MULȚUMESC!
Foto Cover: Photo by Roberto Nickson on Unsplash
Leave a Comment