
Gata! Greu, dar m-am hotărât. Mă dezic de taxi-uri! Da, știu, e înca imposibil, cu tot uber-ul, taxify-ul sau blackcab-ul la un loc. Dar așa mi-aș dori. Greu, pentru ca sunt tolerantă și nu îmi plac deloc generalizările. De vreo 10 ani zic că nu toți taximetriștii sunt ‘asa’. Acum cred ca e singurul ‘domeniu’ unde nu greșești dacă generalizezi. Ăia buni, adică normali sunt nesemnificativi dacă nu inexistenți.
Sunt așa:
1. Veșnic nemulțumiți de destinație. Când aud unde vrei să mergi zici că i-ai lovit cu ceva în moalele capului…Dacă e prea aproape își dau ochii peste cap, dacă e prea departe țin să-ti amintească că trebuie sa străbată tot orașul la ora asta de vârf. Când în sfârșit, am o destinație bună, cum ar fi, să zicem, Otopeni și le spun fericită unde vreau să ajung, primesc: “d’soară, să nu mai faceți comandă fără să specificați unde vreți să ajungeti..nu știți că până acolo tre’ rovinietă?”
Pentru taxiurile luate la “liber” de la coltul străzii, destinația se negociază, nu merge el unde ți se năzare ție că ai treabă
2. Conduc ca nebunii. Nu semnalizează niciodată, dar ni-cio-dată. Toți ceilalți participanți la trafic sunt niște incompetenți “care și au luat permisul la Pitești”, mai puțin ei, șoferii absoluți.
3. Mașinile arată ca vai de mama lor, cel puțin la domeniul curățenie, dar, șoferul ține să-ti atragă atenția, ostentativ: ” aveți grija la copil sa nu murdărească scaunul din fața, vedeți cum îl țineți” Am grijă, n-aveți grijă, că mi-e frică să nu se murdarească el!
4. Vorbesc la telefon încontinuu. si toți. Și n-am întâlnit unul la care sa pară ceva urgent sau important sau măcar de discutat.
5. Fumează, înjură, au o atitudine de scârbă față de tot ce îi înconjoară. Le mulțumesc pentru marele serviciu pe care mi-l fac, respectiv, să-și facă job-ul dacă nu cu profesionalism, măcar cu bun simț, și ca răspuns la zâmbetul meu larg de mulțumire, mai au puțin și mă scuipă.
6. Taximetriștii nu dau restul, atâta lucru nu sunt în stare să țin minte. Dacă nu ai bani ficsi, a-i schimba este sarcina exclusivă a clientului. Ce, nu știați?
Și mai rău este, că din atitudinea lor trag concluzia că feedback-ul și reclamațiile sunt apă de ploaie. Altfel, măcar de teama sancțiunilor s-ar controla și cenzura mă gândesc, mai ales că știu că ai salvate toate datele lor de identificare. Eu, din simț civic, fac sesizare de fiecare dată. Motivul acestei postări este Cristaxi, dar chiar nu contează compania, zic. Asta e doar picătura care a umplut paharul.
Sunt așa:
1. Veșnic nemulțumiți de destinație. Când aud unde vrei să mergi zici că i-ai lovit cu ceva în moalele capului…Dacă e prea aproape își dau ochii peste cap, dacă e prea departe țin să-ti amintească că trebuie sa străbată tot orașul la ora asta de vârf. Când în sfârșit, am o destinație bună, cum ar fi, să zicem, Otopeni și le spun fericită unde vreau să ajung, primesc: “d’soară, să nu mai faceți comandă fără să specificați unde vreți să ajungeti..nu știți că până acolo tre’ rovinietă?”
Pentru taxiurile luate la “liber” de la coltul străzii, destinația se negociază, nu merge el unde ți se năzare ție că ai treabă
2. Conduc ca nebunii. Nu semnalizează niciodată, dar ni-cio-dată. Toți ceilalți participanți la trafic sunt niște incompetenți “care și au luat permisul la Pitești”, mai puțin ei, șoferii absoluți.
3. Mașinile arată ca vai de mama lor, cel puțin la domeniul curățenie, dar, șoferul ține să-ti atragă atenția, ostentativ: ” aveți grija la copil sa nu murdărească scaunul din fața, vedeți cum îl țineți” Am grijă, n-aveți grijă, că mi-e frică să nu se murdarească el!
4. Vorbesc la telefon încontinuu. si toți. Și n-am întâlnit unul la care sa pară ceva urgent sau important sau măcar de discutat.
5. Fumează, înjură, au o atitudine de scârbă față de tot ce îi înconjoară. Le mulțumesc pentru marele serviciu pe care mi-l fac, respectiv, să-și facă job-ul dacă nu cu profesionalism, măcar cu bun simț, și ca răspuns la zâmbetul meu larg de mulțumire, mai au puțin și mă scuipă.
6. Taximetriștii nu dau restul, atâta lucru nu sunt în stare să țin minte. Dacă nu ai bani ficsi, a-i schimba este sarcina exclusivă a clientului. Ce, nu știați?
Și mai rău este, că din atitudinea lor trag concluzia că feedback-ul și reclamațiile sunt apă de ploaie. Altfel, măcar de teama sancțiunilor s-ar controla și cenzura mă gândesc, mai ales că știu că ai salvate toate datele lor de identificare. Eu, din simț civic, fac sesizare de fiecare dată. Motivul acestei postări este Cristaxi, dar chiar nu contează compania, zic. Asta e doar picătura care a umplut paharul.
Sursa foto: Shutterstock
Leave a Comment