Știți mai demult când vă povesteam discuția mea cu call center-ul clinicii unde s-a născut Tudor?
Eram în săptămâna 37 de sarcină și singurul plan pentru dimineața respectivă era să obțin o programare, pentru săptămâna în curs, pentru consult preanestezic, un consult obligatoriu pentru naștere:
Buuun, hai că sun, să-mi iau de o grijă:
”Bună ziua, vă rog să mă ajutați și pe mine cu o programare pentru un consult preanestezic.
Sigur, când e programată nașterea?
Este naștere naturală, sunt la termin, deci teoretic oricând.
Păăăăi, eu vă întreb pentru că trebuie să facem consultul cu 2 zile înainte!
Am înțeles, dar e naștere spontană și eu sunt la termen.
Păi și nu v-a zis dr. când va fi? Că dacă pun consultul preanestezic prea devreme nu-și mai are rostul!
Nu mi-a zis că nu știe, este naștere spontană, sunt la termen!
Mda, eu nu știu ce să vă zic, vorbiți cu medicul să vedeți când este.
Ok, să zicem că nasc peste 5 zile, deci programați-mă la consult în 3 zile de acum.
A, îmi pare rău, primul loc liber este peste 18 zile! Este bine așa?”
Atunci, la momentul respectiv a trecut dimineața fără să-mi fac programare. Mi-am făcut programare, ulterior prin doctorul meu curant.
Asta era la sfarsitul lui 2015.
Între timp am mai avut câteva consultații, cu programare obținută destul de greu. Greu, în principal, din cauza disponibilității mele scăzute, nu zic că e vina clinicilor.
Pentru că eu sun în call center și în funcție de clinică aștept între 5 minute și nelimitat (povestesc mai jos și cu nelimitatul).
Apoi un operator amabil mă preia, eu cer o programare pentru o anumită specialitate, operatorul îmi dă variante:
La doctorul X, luni la 15,15 sau joi la 10,45.
Aaaa nu, eu pot doar miercuri la 17,45. (după muncă, dar să ajung la timp să-l iau și pe Radu de la grădiniță)
Stați să vedem ce medici avem disponibili.
Uitați, dr Y, ultima programare disponibilă e la 17.
Of, nu!
Operatorul amabil caută în continuare. Îmi spune mai multe variante, la ora indicată de mine, disponibile într-un viitor îndepărtat. Mă încurc în nume și ore, îi mulțumesc și îi spun că revin.
Încerc apoi imediat să obțin, mai repede o programare la altă clinică. Aceeași pași de mai sus. Reușesc sau nu.
Dar invariabil, după ce închid telefonul mă gândesc:
Băăăăi, ce fain ar fi să am eu acces așa la toate sistemele lor de programare, să caut eu ora, doctorul, specialitatea, locația și gata să fie programare. Cu siguranță aș face mai multă prevenție cu mine:)
Dar culmea frustrării mele a fost atinsă și mai de curând, când am sunat și am sunat și iar am sunat să-mi fac o programare la call center-ul unei clinici private. Recunosc iar nu aveam foarte mult timp să stau la telefon. Dar am așteptat o dată 25 de minute și tot nu m-a preluat nimeni.
Ca apoi să-mi spună o prietenă că ea a încercat muulte zile să-i prindă. Nu a reușit. Și cum era musai să-i facă programare bebelușului de 5 săptămâni, s-a urcat în mașină, cu tot cu nou-născut după ea și s-a dus personal la recepție, doar ca să facă o programare.
Desigur că, acestea sunt cazuri izolate, departe de mine gândul de a generaliza.
Și imediat după ”întâmplarea” aceasta, pe profilul meu personal, la o postare fără legătură cu acest subiect, are loc schimbul de mesaje de mai jos:
Deci o prietenă din lista mea recomandă Docbook. Și culmea e, că eu și știam de ei, în sensul că dădusem share cu mâna mea la un articol din presă cu lansarea lor. Și atunci îmi instalasem și aplicația în telefon. Adică literalmente, eram la un click distanță:)
5 săptămâni mai târziu, deci de la recomandarea de mai sus (am o viteză de reacție fantasctică, știu:)), iată că mi-am făcut programare prin ei, la o ecografie mamara. Știam că vreau să merg la Dona Medical Center căci citisem review-uri bune pe partea de afecțiuni mamare.
Și nepasioată deloc de tehnologie, cum sunt mi-a ieșit din prima. Adică atât de intuitiv și ușor este de folosit.
Și am zis, gata, dau sfoară-n țară, deși e posibil ca voi să știți de aplicația asta că s-a tot scris/ vorbit.
Dar dacă nu știți și vreți să ocoliți call center-ele e o variantă de luat în calcul, neapărat.
Pe telefonul meu așa arată, respectiv acestea sunt câmpurile care trebuie completate.
Ce este fain, este că aplicaţia afişează medicii, ordonaţi prin geolocaţie, de la cel mai apropiat până la cel mai îndepărtat de utilizator, indicând orele şi zilele disponibile pentru programări.
Mie mi-a luat sub un minut să-mi fac programare. 1 minut cu tot cu primitul confirmării și pe e-mail.
Programarea este gratuită şi poate fi anulată oricând.
Aplicaţia este conectată non-stop la toate sistemele de programare ale clinicilor şi cabinetelor medicale private partenere şi permite utilizatorilor să caute doctori după nume, localitate, specialitate, data şi forma de plată acceptată.
Să vă fie cu folos, dacă nu știați de posibilitatea asta! Dacă această aplicație/ informație o considerați utilă și pentru prietenii voștri, SHARING IS CARING, desigur!
Sursa foto titlu: Unsplash
3 Comments